З чого почати ведення ЗЕД?

Якщо Ви хочете почати вести зовнішньо – економічну діяльність в Україні, як Експортер, Вам необхідно:

  1. Придбати або виготовити товар
  2. Знайти митного брокера чи декларанта
  3. Підготувати необхідний пакет документів для митного оформлення
  4. Знайти перевізника, якщо необхідно згідно умов поставки
  5. Встати на облік у ДФС як  особа що буде здійснювати операції з товаром
  6. Підготувати товар до оформлення

Якщо Ви хочете почати вести зовнішньо – економічну діяльність в Україні, як Імпортер, Вам необхідно:

  1. Визначитись з товаром що буде імпортуватись
  2. Отримати від продавця попередні документі на товар
  3. Знайти митного брокера чи декларанта
  4. Знайти перевізника, якщо необхідно згідно умов поставки
  5. Розрахувати собівартість товару після митного оформлення
  6. Ще раз добре обміркувати варто чи ні імпортувати обраний товар
  7. Встати на облік у ДФС як  особа що буде здійснювати операції з товаром
  8. Підготувати необхідний пакет документів для митного оформлення
  9. Розрахувати та підготувати кошти для сплати митних платежів
  10. Дати добро на відвантаження товару до України

P.S. Головне пам’ятати, що те, що Ви припускаєте, держава має в своєму розпорядженні.

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *